ماجرای پخش برنامه جدید احسان علیخانی در شبکه نسیم چیست؟

دوشنبه 3 آبان 1395
22:52
کپول
ماجرای پخش برنامه جدید احسان علیخانی در شبکه نسیم چیست؟

ماجرای پخش برنامه جدید احسان علیخانی در شبکه نسیم چیست؟

سایت تفریحی خبری کپول

احسان علیخانی شکل‌ های مختلفی از برنامه‌ سازی را تجربه کرده است که از قضا همه آنها در شبکه سه سیما بوده است و تنها حضور او در شبکه‌ ای جز سه را می‌ توان شبکه نسیم دانست که به عنوان مهمان در برنامه «خندوانه» حضور یافته بود.


بنا بر این گزارش، از جمله این برنامه‌ ها که علیخانی هم به عنوان مجری و هم به عنوان تهیه‌ کننده حضور داشته، برنامه «ماه عسل» بوده که امسال دهمین سالگرد به روی آنتن رفتن آن را جشن گرفت.

برنامه «ماه عسل» که با برند احسان علیخانی شناخته شده نیز تنها یک بار از شبکه‌ ای دیگر سردرآورد که آن هم شبکه نسیم بود و این شبکه در دهه اول محرم گزیده‌ ای از قسمت‌ های موفق «ماه عسل» را به روی آنتن برد.

حالا هم قرار شده علیخانی بعد از سال‌ ها از شبکه سه سیما دل بکند و در کنار این شبکه برای شبکه نسیم هم برنامه‌ سازی کند. طرح این برنامه جدید به شبکه ارائه شده و مراحل بررسی و نهایی شدن را سپری می‌ کند.

زمان پخش برنامه جدید احسان علیخانی در شبکه نسیم: این برنامه جدید که هنوز نام آن قطعی نشده در صورت تصویب قرار است شب‌ های زمستان از شبکه نسیم پخش شود و باید دید که این برنامه رقیب «خندوانه» خواهد بود یا «دورهمی».

احسان علیخانی حضور در شبکه نسیم را تکذیب کرد:در حالی که در رسانه‌های مختلف خبر از اجرای احسان علیخانی در شبکه نسیم منتشر شده بود، او تأکید کرد قرار نیست در شبکه نسیم برنامه‌ای تولید و پخش کند.

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه احسان علیخانی قرار است با شبکه نسیم همکاری کند و این همکاری در زمستان رخ می‌دهد. خبری که در اغلب سایتها و خبرگزاری‌ها منتشر شد؛ امااحسان علیخانی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ساعاتی پیش توضیحات شفافی ارائه داد.

وی در توضیحات خود آورده است:

«ساعاتی است که خبری در حال انتشار و دست به دست شدن در فضای مجازی است که در آن به این موضوع اشاره که قرار است من با شبکه محترم و دوست داشتنی نسیم کار کنم. لازم است این توضیح و تصحیح را درباره خبر مربوطه انجام بدهم که من و گروهم قرار نیست که در شبکه نسیم برنامه‌ای تولید و پخش کنیم و کار جدید من مربوط به شبکه سه می‌شود. باید بگویم که زمان پخش این برنامه جدید مشخص نیست و در حال حاضر با گروه در مرحله طراحی و ایده‌پردازی هستیم.»

احسان علیخانی پس اجرای برنامه «ماه عسل» در شبکه سه هنوز برنامه‌ای روی آنتن نبرده است.

منبع:تسنیم/


[ بازدید : 287 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کپول است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]