نتیجه بازی آث میلان و یوونتوس 1 آبان 95 گلها و خلاصه

يکشنبه 2 آبان 1395
8:24
کپول
نتیجه بازی آث میلان و یوونتوس 1 آبان 95 گلها و خلاصه

نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گلهای آث میلان و یوونتوس 1 آبان 95 :

سایت تفریحی کپول

بازی آث میلان و یوونتوس : هفته 9 نهم سری آ ایتالیا


شنبه 1395/08/1 ساعت: 22:15 / پخش زنده بازی آث میلان و یوونتوس: شبکه سه

پیش بازی بازی آث میلان و یوونتوس:شاگردان مونتلا که روند بسیار خوبی در هفته های اخیر داشتند، سخت ترین دیدار فصلشان را امشب در جوزپه مه آتزا برگزار خواهند کرد. روسونری در 5 بازی اخیرش 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و وضعیت خود را نسبت به روزهای نه چندان خوب اوایل فصل بهبود بخشیده است. آنها در حال حاضر 16 امتیاز ی هستند و در رده سوم جدول قرار دارند.

یووه نیز با وجود افت محسوسی که در عملکردش نسبت به فصول گذشته حس می‌شود، در 5 بازی اخیرش 5 پیروزی کسب کرده و با کسب 21 امتیاز از 8 بازی در صدر جدول قرار گرفته است. در حقیقت تنها امتیازی که یووه از دست داده متعلق به شکست مقابل اینترمیلان است.

این دیدار صد و شصت و سومین تقابل دو تیم در سری آ است که بیانکونری ها با کسب 60 پیروزی در مقابل 48 پیروزی میلان (54 تساوی) پیش تاز هستند. در 7 تقابل اخیر دو تیم یوونتوس موفق به کسب پیروزی شده که این می‌تواند انگیزه زیادی برای شاگردان مونتلا ایجاد کند تا بلاخره بتوانند مانع کسب پیروزی های متوالی یووه مقابل تیمشان بشوند.

ترکیب بازی بازی آث میلان و یوونتوس:

شاگردان وینچنزو مونتلا در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفتند و در صورتی پیروزی در این دیدار، می توانند یک قدم دیگر به یوونتوس صدرنشین نزدیکتر شوند.

میلان: دوناروما، آباته، پالتا، رومانیولی، دی شیلیو، کوچکا، لوکاتلی، بوناونتورا، سوسو، باکا، نیانگ

یوونتوس: بوفون، بن عطیه، بونوچی، بارزالی، دنی آلوس، خدیرا، هرنانس، پیانیچ، الکس ساندرو، دیبالا، ایگواین

خلاصه بازی آث میلان و یوونتوس:

شاگردان وینچنزو مونتلا در ادامه روند نتایج خوب شان در هفته های اخیر، امشب توانستند یوونتوس صدرنشین را یک گل شکست بدهند و با 19 امتیاز، در رتبه دوم جدول قرار بگیرند.

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقیقه 2 بازی صاحب یک موقعیت خوب شدند اما دوناروما مانع از گلزنی دیبالا شد.

برتری بیانکونری تا دقیقه 10 ادامه داشت و این تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر ایجاد کرد اما نتوانست از آن استفاده کند.

بعد از سپری شدن این دقایق بازی متعادل تر شد و میلانی ها هم چند بار در محوطه جریمه حریف حضور پیدا کردند اما نتوانستند موقعیت ویژه ای ایجاد کنند.

در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و هر حمله یکی از دو تیم، با حمله تیم مقابل پاسخ داده می شد؛ هرچند موقعیت ویژه ای روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 65، مانوئل لوکاتلی قفل دروازه یوونتوس را شکست.

این ستاره جوان که روی پاس سوسو صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت دقیق، توپ را به سقف دروازه بوفون کوبید و میلان را پیش انداخت.

بعد از این گل میلانی ها برای دقایقی برتری شان را حفظ کردند اما پس از آن یوونتوسی ها کاملا بر بازی مسلط شدند و برای زدن گل تساوی، حملات زیادی روی دروازه میلان ترتیب دادند. اما تلاش بازیکنان این تیم فایده ای نداشت و بازی با برتری 1-0 میلان به پایان رسید. با این نتیجه، اختلاف دو تیم در جدول به دو امتیاز کاهش پیدا کرد.

====================

نتیجه بازی: آث میلان 1 یوونتوس 0

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای آث میلان و یوونتوس 1 آبان 95

لینک دانلود لینک کمکی

====================

منبع:ورزش سه/


[ بازدید : 246 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کپول است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]